środa, 4 grudnia 2013

TAM I Z POWROTEM ....

SIEMANKO :)
W już kolejnym tematycznym poście chciałabym się podzielić moimi odczuciami na temat filmu HOBBIT, CZYLI TAM I Z POWROTEM ! Wiele osób bez obejrzenia filmu lub przeczytania książki (w której się zakochałam :D) błędnie ocenia to "dzieło sztuki". Rozumiem ludzi, który ewidentnie nie podzielają pasji do filmów fantazy, oraz tych którzy nie akceptują dzielenia filmów na kilka części (żeby nie było). Mimo to film moim zdaniem zasługuje na gromkie brawa, zarówno za świetne efekty, jak i bardzo dobry dobór obsady (co moim zdaniem jest bardzo ważne ). Zacznijmy od tego, że film nieco mija się z książką. Niektóre szczegóły zostały ucięte niektóre dodane, ale wcale nie zepsuło to żadnego efektu filmu. Jak już wcześniej wspomniałam film jest podzielony na 3 części :
HOBBIT : NIEZWYKŁA PODRÓŻ
HOBBIT : PUSTKOWIE SMAUGA
HOBBIT : BITWA PIĘCIU ARMII.(Już niebawem)
Fabuły nie będe zdradzać (obejrzycie sami).
Mi bardzo się spodobała ta część w której Bilbo i Gollum "biją" się na zagadki (w sumie na śmierć i życie :D). Podsumowując film godny polecenia i daje mu 9,5 / 10 .
Teraz pewne zastanowienie - chwaląc ten film zabrałam mu pół gwiazdki. Mogę w łatwy sposób to usprawiedliwić - po prosu nie lubię czekać na kolejne części (jestem niecierpliwa) , a tak na serio może to trochę przeszkadzać, lecz co jak co, ale film świetny!





 
Zapomniałabym - fajerwerki Gandalfa też niczego sobie! :D 

DO ZOBACZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy miły komentarz i nowe pomysły motywują mnie do dalszej pracy ! :D