czwartek, 12 września 2013

My Favorite Film

Jak prawie każdy mam swój ulubiony film. Jest to mała rzecz, lecz kiedy widzimy zapowiedź w telewizji lub kiedy wchodzi nowa część do kin, odczuwamy tak wielką radość, że czasem nie potrafimy powstrzymać się od łez (oczywiście szczęścia). Moja przygoda z nim zaczęła się całkiem niedawno.... jak można by nazwać prawie dwa lata,ale w porównaniu ile wcześniej weszła pierwsza część tego zaskakującego filmu, można mnie nazwać nowicjuszką! Film o którym mówię, to SZYBCY I WŚCIEKLI (eg. the fast and the furious). Film ten wywołał u mnie zaciekawienie i trochę niecierpliwość na następne części. Każda z nich po prostu miała coś w sobie. Oglądanie tej serii było dla mnie, jak dla wielkich smakoszy spróbowanie prawdziwej trufli, a dla osoby pracującej wypicie porannej kawy, sprawiało mi to ogromne szczęście. Osobiście najbardziej podobała mi się 5 część czyli FAST FIVE, ale to indywidualna sprawa. Pozostało mi czekać tylko na 8 część, która mnie oczywiście nie ominie - już 14 kwietnia 2017 roku !





A wy macie swój ulubiony film? Jeśli tak to jaki?
Może również uwielbiacie szybkich i wściekłych..... Która część się wam najbardziej podoba? Piszcie w komentarzach!
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy miły komentarz i nowe pomysły motywują mnie do dalszej pracy ! :D