czwartek, 30 października 2014

WIĘZIEŃ LABIRYNTU

Moim kolejnym filmem będzie ekranizacja słynnej powieści James'a Dashner'a "Więzień Labiryntu". Film doczekał się premiery 11 września 2014 roku (na świecie) i długo oczekiwany przez fanów tej książki w Polsce (19 września). Nie ukrywając najpierw obejrzałam film, a dopiero później przeczytałam książkę, przed którą nie umiałam się ochronić. Kiedy obejrzałam zwiastun film wydawał mi się monotonny i nudny, ale z racji tego, że nie miałam pomysłu, żeby zagospodarować ten wolny czas, postanowiłam go obejrzeć i.... film był po prostu świetny ! Dylan O'Brien idealnie sprawdził się w roli Thomasa (w tym miejscu mogę pogratulować reżyserowi za świetny wybór).
Przez te 113 minut filmu, w każdej sekundzie czuć było tą ciekawość i podekscytowanie. Nie ukrywając ekranizacja delikatnie odstaje od książki, mimo to przerodziła się w intrygującą historię. Dla wszystkich którzy chcą go obejrzeć - film wymaga nieco cierpliwości, ale efekty są nie zapomniane !
Tutaj wstawiam recenzje i życzę miłej lektury !

Akcja filmu rozgrywa się w otoczonej gigantycznym labiryntem wiosce założonej przez grupę nastoletnich chłopców. Od trzech lat bohaterowie próbują przetrwać, wypracowawszy system współżycia, w którym każdy pełni określoną rolę. Jest wśród nich grupa odpowiedzialna za badanie labiryntu w poszukiwaniu drogi wyjścia, są specjaliści w różnych codziennych zajęciach, niezbędnych, by zapewnić harmonię i względne bezpieczeństwo. Chłopcy mają tylko siebie. Nie pamiętają nic z życia przed labiryntem. Nie wiedzą, gdzie są, po co zbudowano labirynt, ani kto ich uwięził. Wszystko zacznie się zmieniać, gdy pojawi się Thomas. Jego pęd ku poznaniu prawdy sprawi, że krucha równowaga sił w grupie legnie w gruzach. Pojawi się śmierć, zniszczenie, ale też pierwsza od lat realna szansa na odzyskanie wolności.





Jeszcze jedno -  już 11 września 2015 roku premiera ekranizacji 2 tomu  powieści James'a Dashner'a !
LABIRYNT TO BYŁ DOPIERO POCZĄTEK. TERAZ CZAS NA PRÓBY OGNIA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy miły komentarz i nowe pomysły motywują mnie do dalszej pracy ! :D